Anasayfa
Site Haritası
Muş İl Sağlık Müdürlüğü
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI
Muş İl Sağlık Müdürlüğü
Varto Devlet Hastanesi
select
Anasayfa
İletişim
Kurumsal
Kalite Politikamız
2020 Hedeflerimiz
Tanıtım Videolarımız
Hastane Organizasyon Şeması
Hakkımızda
Misyon&Vizyon
Varto İlçe Tanıtımı
Tarihçemiz
Yönetim Kadromuz
Hastane Yöneticisi
İdari Mali İşler Müdürü
Sağlık Bakım Hiz.Müdürü
Hastane Müdür Yardımcısı
Personellerimiz
Doktorlarımız
Uzman Doktorlarımız
Pratisyen doktorlarımız
Diş Doktorlarımız
Sağlık Personelleri
Otomasyon Personelleri
Güvenlik Personelleri
Temizlik Personelleri
Birimlerimiz
Cerrahi Klinikler
Ortopedi Ve Travmatoloji
Kulak Burun Boğaz
Genel Cerrahi Polikliniği
Üroloji Polikliniği
Kadın Doğum Polikliniği
Anestezi ve Renimasiyon Polikliniği
Dahili Klinikler
Dahiliye Polikliniği
Fizik Tedavi Polikliniği
Çocuk Polikliniği
Diş Hastalıkları ve Tedavisi
Diyet Polikliniği
Özelikli Hizmetler
Evde Sağlık Hizmeti
Evde Sağlık Hizmeti Nedir
Nasıl Başvurulur
Kimler Faydalanır
Misyon-Vizyon-Amaç
Yoğun bakım Hizmeti
Özelikli Sağlık Hizmetleri
Acil Sağlık Hizmetleri
Kurum İçi Faliyetler
Hekim Çalışma Cetveli
Personel Yemek Listesi
T.C. Sağlık Bakanlığı
Muş İl Sağlık Müdürlüğü
Varto Devlet Hastanesi
select
Anasayfa
Kurumsal
2020 Hedeflerimiz
A-
A+
2020 Hedeflerimiz
Güncelleme Tarihi: 19/06/2020
2020 Yılı Hedeflerimiz
1-
Hastaneye başlayan tüm personellere Genel ve Bölüm uyum eğitimlerinin eksiksiz olarak verilmesini sağlamak,
2-
Hasta ve çalışan memnuniyet oranlarını artırmak,
3-
Hastaneye başvuran yabancı uyruklu hastaların daha kaliteli bir hizmet almalarını sağlamak, Sağlık Turizmi için başvuran hasta sayısını ve verilen hizmetin niteliğini artırmak,
4-
İş Kazaları ve Meslek Hastalıkları kültürünü kurumda geliştirerek, İş Kazaları ve Meslek Hastalıklarının önlenmesini sağlamak,
5-
İş Sağlığı Güvenliği çalışmalarının artırılarak kültürünün oluşturulması ve elektronik ortamda verilecek eğitimlerle personelin İSG eğitimlerine tam katılımını sağlamak,
6-
Çalışan Sağlığı çalışmaları kapsamında çalışan personelimizin % 90 ının tarama testlerini yapmak,
7-
Hata ve olay bildirim kültürünü geliştirerek hata bildirim sayısını artırmak,
8-
Otomasyon ve Yönlendirme personellerinin iletişim sorunlarını gidermek amacıyla profesyonel iletişim eğitimi almalarını sağlamak.
9-
Sosyal, kültürel, sanatsal faaliyetlerle çalışanlara kurum vatandaşlığı kültürünü ve aidiyet duygusunu aşılamak.